Edelweiss

Pačiame miestelio pakraštyje esantis Edelweiss viešbutis mūsų atostogoms su dukryte tiko, mat norėjome apsistoti kuo toliau nuo centrinės gatvės šurmulio ir linksmybių iki paryčių. Pats viešbutis mums pasirodė ramus, tvarkingas ir labiausiai mėgstamas turistų iš Vokietijos, Lenkijos, Rusijos bei Baltarusijos. Mūsų nuomone, viešbutis labiau atitinka 3, o ne 4 žvaigždučių standartus.

Nors Bulgarijoje svečiavomės jau trečią kartą, tačiau tik šiame viešbutyje susidūrėme su susikalbėjimo problema. Angliškai buvo galima susišnekėti tik su mergina iš registratūros ir keliais barmenais. Visi kiti darbuotojai net ir rusiškai nekalbėjo (arba kalbėjo labai minimaliai). Tad kartais tekdavo gestais paaiškinti, ko tau reikia.

Aprašymas

Lokacija
Skrydis iš Vilniaus į Varnos oro uostą trunka 2 valandas, kelionė autobusu iki Auksinių Smilčių – vos 20 minučių. Keliaujant su mažu vaiku tai labai didelis privalumas.
Nuo viešbučio iki jūros ~300 metrų. Toks atstumas susidarys, jei trumpinsite kelią ir lipsite laipteliais (žemyn link paplūdimio). Einant „normaliu“ asfaltuotu keliu atstumas pailgėja dvigubai.
Tiesa, kas pusvalandį nuo viešbučio iki paplūdimio nemokamai veža nedidelis autobusiukas. Tad tinginčius ar tiesiog nenorinčius savo kojų varginti turistus ir nuveš, ir parveš (nuo 9:00 iki 17:00).

Maistas
Pirmąjį vakarą užkalbinti lietuviai papasakojo, kad maistas čia prastas, o karštųjų patiekalų ir desertų pasirinkimo nėra. Mums su žmona susižvalgius kilo vienintelė mintis, ką reiks valgyti visos viešnagės metu?..
Vakarieniauti po tokių pasakojimų ėjome su atitinkamu nusiteikimu. Tačiau likome maloniai nustebinti! Salotų (tiek karštų, tiek šaltų) rūšių daugybė, karštųjų patiekalų bent 5 pasirinkimai. Tik dėl desertų su sutiktais tautiečiais sutinkame, tikrai pasirinkimas nedidelis. Tačiau, ar tikrai reikia dešimt skirtingų rūšių tortų, pyragėlių ar želė?.. Po skanios ir sočios vakarienės mums kuo puikiausiai užtekdavo ledų, kuriuos galėjai pats kaušeliu kabinti ir skanauti kiekvieną dieną bent 4 skirtingų skonių.

Užsisakius alkoholinį kokteilį tekdavo atidžiai žiūrėti, kiek alkoholio pilama. Jeigu barmenui nepasakysi „stop“, pils tikrai negailėdamas.

Pramogos
Animatoriai viešbutyje labiau orientuoti į vaikų užimtumą. Vos keli žaidimai dienos metu buvo skirti suaugusiems. O mažuosius kasdien džiugindavo įvairios užduotys, lobių ieškojimai, žaidimų kambarys ir tik jiems skirta diskoteka vakare.
Viešbutyje už papildomą mokestį (€1) ) galima žaisti stalo futbolą ir biliardą. Nemokamai – stalo tenisas. Tik pastarasis būdavo pastoviai užimtas.

Patarimas iš asmeninės patirties
Labai atsargiai naudokitės vaikiška kėdute. Mūsų viešnagės metu praktiškai visos viešbutyje buvusios kėdutės pasitaikė sulūžusios. Tiksliau, sugedę jų mechanizmai, skirti pritvirtinti stalelį prie porankių.
Patį pirmąjį vakarą mūsų mergytė iškrito iš kėdutės, susimušė smakrą ir įsikando į lūpą. Pribėgę viešbučio darbuotojai puolė guosti, o vienas „netyčia“ prasitarė, kad tą savaitę jau antrą vaiką panaši nelaimė ištiko. Supratome, kad problemos spręsti niekas neskuba.
Taip pat turiu paminėti, kad  viešbučio kambariuose nėra (ir negalima turėti) virdulio. Mums jo reikėjo ne kavai ir arbatai, o dukrytės mišinukui gaminti. Tačiau viešbučio darbuotojai pasiūlė sprendimo būdą. Išimtinai mums visą parą leido naudotis kavos aparatu, iš kurio bėga karštas vanduo.